söndag 17 maj 2009

Dåliga bilder



Nu har mormor åkt hem till Stockholm igen. Det är jättemysigt med besök av mormor och Lilla My älskar det!

Igår var vi på födelsedagskalas i en hamn i Danmark och firade As arbetskamrat som fyllde 50år. Det var kul att få många nya ansikten på folk jag bara hört talas om. Det regnade väldigt mycket så alla stod som packade sillar i partytältet, men det blev bara mysigare.

Nu ska jag göra mig klar för friskis öppnar klockan nio och då hade jag tänkt vara där!

Jag hade tänkt visa bilder från vår promenad i fredags när jag tog lite bilder på dom blommande rapsfälten. Dom är så fina just ny och lyser gult över hela Skåne. Men min "gamla" kamera tar verkligen dåliga bilder så ni får andra bilder en annan gång :)

2 kommentarer:

Marta sa...

gullig bild på N. :) funkar inte As kamera som du hittade? jag har samma problem med kameror just nu. : (

Marta sa...

det är inte läskgigt, det är gott! :) kram