tisdag 12 maj 2009

Frisören i 5 timmar

Igår var jag hos frisören klockan tio. Jag hade räknat med att vara klar till ungefär halv ett så jag hann äta lunch och kika på skor innan det var dags att hämta Lilla My. Men, frisörbesöket tog 5 timmar och klockan tio i tre var jag färdig!! Jag har aldrig varit med om att sitta hos frisören så länge. Hon sa nervöst några gånger att "det var ju mycket hår det här" och hon fick fylla på färg om och om igen. Men jag hann (några minuter sent) hämta Lilla My på dagis. Efteråt mötte vi Pia och Clara i parken och var där några timmar.

Jag har inga bilder för tillfället för min lilla kamera har helt lagt av och min stora är det något fel med så den ska till kameradoktorn. Men jag hoppas snart få in lite bilder igen...

1 kommentar:

Fru Evelina sa...

oj! då är du FIIIN i håret nu då hihi =)
vad var det som tog sån tid?

kram!