tisdag 26 maj 2009

Filmkväll



Idag kom jag äntligen iväg och hyrde film! Jag hade tänkt göra det i söndags, i går men det blev inte av förrän idag. Det blev tre härliga feelgood filmer som jag har en vecka på mig att se. Jag började med The Women med bla Meg Ryan, Bette Midler och Jada Pinkett Smith. Även om filmen inte var det allra bästa var det mysigt att ligga i soffan, när regnet och åskan dånade utanför fönstret, och se en riktig tjejfilm.

Idag var jag iväg till Fisketorvet i DK för att handla en kamera för presentkorten som vi fick i bröllopspresent. Jag gick till olika butiker och frågade om tips och råd (så gott det gick iallafall för expiditerna hade ganska svårt för min danska/svenska). Tillslut hade jag bestämt mig och gick tillbaka till elgiganten för att köpa den. Skulle bara höra med dom så att dom tog presentkorten och när jag tar upp presentkorten ser jag att dom är på Fields! Alltså ett helt annat köpcentrum! Jag kände mig bara en liten smula dum och fick åka hem utan kamera. Ska göra ett nytt försök imorgon och se om jag hamnar på Field då istället...

Inga kommentarer: