onsdag 20 maj 2009

Kamera, tips?!

Poolia ringde mig i måndags ang ett jobb som jag hade sökt. Igår ringde hon igen och sa att jag och en till hade gått vidare och företaget i Danmark ville träffa oss. Jag blev såklart jätteglad eftersom jobben inte direkt öser ner från himlen just nu. Jag ringde och pratade med A och efter mycket om och men var jag tvungen att ringa tillbaka till tjejen på Poolia och tacka nej. Arbetet var full tid och med en pendlingstid på 1 timme, enkel resa. Tyvärr funkar inte det med familjen och det känns SÅ ledsamt och surt att tacka nej till ett jobb! Grrrrr.....

Idag ska jag vara duktig och få mycket uträttat, hoppas jag! Jag ska bla ge mig ut och kika på kameror. Vi behöver en ny liten kamera som får plats i fickan/väskan. Tips?! Jag hoppas också att jag hinner lämna in min cykel på reparation.

Inga kommentarer: