tisdag 12 januari 2010

1000kr fattigare men det gjorde iallafall inte ont



Igår var jag hos tandläkaren för att laga ett hål! Jag har inte haft hål sedan jag var tonåring och jag brukar annars inte vara nervös för att gå till tandläkaren, men denna gången var jag lite nervös faktiskt. Jag ville testa utan bedövning och till min stora förvåning gjorde det inte ont en enda gång! Jag är bara så glad att jag inte tog bedövning och slapp både sprutstick och äcklig känsla efteråt.

Se, det är faktiskt inge farligt att gå till tandläkaren. Även om han rånade mig på 1000kr...

1 kommentar:

Ebba sa...

Duktig tjej!

Bedövning gör det hela ännu ondare med tanke på stickningarna efteråt, tycker jag. Nu är det åratal sen jag tog bedövning men minnet är iaf att det bara är så :-)

Det är ett rån att gå till tandläkaren men det skulle kunna bli allt värre än ett rån om man slutade gå dit :-)

Puss!