tisdag 5 januari 2010

Lediga dagar


För tillfället är det populärt att leka katt här hemma... man ska säga mjau påminner hon mig ibland!.

Det börjar bli kallt här i Skåneland och jag anar ju att vi verkligen inte har kallast i Sverige idag :)

Jag och Lilla Mysen har ju en ledig vecka idag har vi varit i parken och lekt i snön med Rebecka och Emmie. Kallt var det men barnen leker så glatt ändå. Efter en timme tog dom av sig vantarna och sen tog det bara någon minut så ville båda barnen gå hem. Jag hade dessutom gått en promenad på nästan 2 timmar medan Lilla My sov middag i vagnen precis innan vi gick till parken. Så idag har vi verkligen fått frisk luft.. känns fortfarande i kinderna. Det är dagar som denna man skulle ha haft en öppen spis att värma sig vid!





Imorgon ska vi till badhuset i Vellinge med Battina, som Lilla My säger, Jakob och Felicia. Innan dess ska vi säga hej då till pappa som åker bort i morgon.

2 kommentarer:

Ebba sa...

Katt? Jag trodde masken var en mus :-) Hmm!

Men söt är hon katt också.
Jag vill se henne som en hel katt med nos och mörka kläder också..

P o K

Annelie sa...

Ja det är väl en mus men i hennes värld existerar inte musar ännu. Eller jo det gör det, men det är något helt annat :) så det får vara en katt istället! ha ha