torsdag 14 januari 2010

Han kom hem, han sov och han åkte igen..

..ungefär så gick det till när jag träffade min man för denna gången. Han har varit borta i över en vecka i Afghanistan, Pakistan och andra ställen den senaste veckan och kom äntligen hem vid 1800-tiden igår. Han deckade redan vid 1900! Imorgon bitti står det en taxi här utanför klockan 0400 för nu ska han iväg till Haiti på lite obestämd tid.. Nog är det för ett gott syfte men sen vill vi gärna ha honom hemma för ett tag!


Vi saknar dig redan!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag fattar inte hur du pallar Annelie??? Du lever som att du skulle vara ensamstående, hoppas Alex är medveten om det. Jag säger inte att Alex är en dålig pappa utan att jag är impad av att du orkar! Stor kram Linda E

Annelie sa...

Det går faktisk väldigt brar han är borta iallafall. Jag var ju medveten om vad han jobbade med när vi både skaffade barn och träffades :) Han ringde mig och frågade om han fick åka igen och självklart sa jag ja... dessutom drar det in extra välbehövliga pengar :D

Fru Evelina sa...

vilken FIN bild!!
varför är han iväg så mkt? =(

kram!