tisdag 5 januari 2010

Tjugohundratio


Konstiga datumbeteckningar det här, tar nog lite tid att vänja sig..

Inte nog med att dagarna går snabbt, åren flyger ifrån en och det är redan 2010!

Hela december med jul, nyår och allt vad det innebär, är alldeles snart över. Vardagen har inte riktigt kommit igång här ännu men på fredag blir det en mjukstart och dagis öppnar igen. Ska bli riktigt kul att börja jobba igen.. Igår åkte julen ut här hemma och det känns så skönt! Det enda som hänger kvar är en adventsstjärna och den får hänga till tjugondag knut då julen åker ut!

Ebba har varit på besök hos oss över nyår och vi har haft riktigt mysiga dagar tillsammans. Blivit lite vin, shoppingfynd och god mat. Massa prat och fniss har vi också hunnit med såklart... Tack vännen!

Lilla My och jag ska ha en tjejvecka här hemma för A ska iväg på jobb. Lite trist att han ska åka bort men en tjejvecka är lika mysigt det :)

2010 står för dörren och alla andra bloggare har skrivit listor på vad dom planerar för det kommande året. Jag tror jag hoppar över det och låter det stå lite öppet. Ibland är det skönt att inte ha allt planerat...


1 kommentar:

Ebba sa...

Tack själv världens bästa!

Jag är jättenöjd med min vistelse. Vi fick ut mycket av alla dagarna. Minnesvärda skratt som aldrig tog slut också... ler bara av tanke på allt vi haft roligt åt.

Hoppas vi ses snart igen.

P o K