söndag 17 januari 2010

Vilar upp oss

När A är borta kan jag bara inte lägga mig i tid utan drar ut på tills jag måste gå och lägga mig. Efter en vecka med sena kvällar och jobb så är jag trött och denna helg hade jag tänkt ta igen mig. Därför blev det en tidig kväll igår och inatt har jag sovit 10 timmar. Jag hade lätt kunna sova längre men det var någon annan här hemma som var pigg och glad redan vid sju...

Idag blir det pyssel och fix här hemma. Kanske en promenad medans Lilla My sover, vi får se..



3 kommentarer:

Marta sa...

va skönt det låter. :) hoppas att A kommer hem snart till er igen. :)

Alex sa...

Jeg elsker Jer og savner Jer:-) 1000000000000 kys

Marta sa...

tack, kul att du gillar min nya sjal. :)

jag är hemma och sjuk idag. troligen imorgon med. :/
jag fick ett tvåveckorsjobb på ett lager, sortera och organisera bland kläder. så trist att inte kunna jobba nu. så får se om de vill att jag ska göra jobbet eller om de behöver en ny person. :(

kram