onsdag 2 juni 2010

24km och ett spinningpass

Idag skiner solen som aldrig förr. Vågar man hoppas att sommaren faktiskt har kommit för att stanna?!

Jag tog cykeln till jobbet (8km) och cyklade sedan hem (8km till). Eftersom A och Lilla My var hos vänner i Vellinge cyklade jag till Friskis (4km) och gick på ett spinningpass (?km) och cyklade sedan hem (4km till). Hela 24km plus ett spinningpass har jag trampat idag. Jag kan ju säga att jag känner redan av träningsvärk i låren och har en öm rumpa :) Efterlängtade träningsvärk!

Snart Greys!

1 kommentar:

Ebba sa...

Duktig duktig duktig tjej! Ibland har man bara energi för allt!

Ett skönt gott tecken är faktsikt lite smygträningsvärk redan samma kväll, iaf gillar jag den känslan.

Nu ska jag sova o hoppas på tunga ben och öm kropp imorn.

Som du skrev "efterlängtad träningsvärk", kan bara hålla med!

P o K