torsdag 17 juni 2010

Bara vanligt gravid?

Inatt kom A hem och jag kunde inte hålla mig vaken en minut. Jag minns att jag sa mmm vi satt ute i solen och sen kommer jag inte ihåg mer. Lilla My var tillbaka på sitt rum och jag hade tydligen fixat mina kuddar och lagt mig på min sida av sängen (när A är borta sover jag på hans sida) men jag kommer inte ihåg någonting. Har ett svagt minne att jag också berättade att jag hade ont i halsen... konstig natt!

Idag har min kropp inte alls hängt med. Jag har inte känt mig kry och mina ögon är väldigt, väldigt röda. Tror jag har fått en mild släng av ögoninflammation. Tack Lilla Mysen! Jag är trött, seg och olustig. Illamåendet gör att jag inte alls är sugen på lagat mat och vill helst bara äta friska saker som meloner, äpplen och annan frukt. Började ta järntablett idag också. Vet inte om järnvärdet är lågt, om jag sovit dåligt de senaste nätterna eller om det är allmänna sviter tack vare att jag är gravid... ska nog sussa tidigt idag och se om orken kommit tillbaka imorgon!



Inga kommentarer: