tisdag 29 juni 2010

Vår midsommar

Här är ett bildrace från vår midsommar hemma hos Jesper & Martina tillsammans med Veronika och Casper. Och alla barn, förståss! Jag glömde kameran när vi gick till dansen men Jesper hade sin med så jag får försöka ta bilder från honom senare.. Dagen blev precis som midsommar skall vara... eller nej! Jag fick ju ingen nubbe förståss. Annars var den helt okej ;)


Martina var duktig och gjorde kransar







Väntan på att hugga in på tårtan






Det är inte världens lättaste att blåsa såpbubblor





Silldags. Mumma!


Plötsligt, stod Jesper och tvättade bilen. På midsommarafton :) Inte tog han vår heller..










2 kommentarer:

Ebba sa...

Fina kort och Nelia är en prinsessa som alltid :-)

Vad tålmodig hon är som låtit dig gör TVÅ inbakade flätor!!

Skålarna som Martina serverade sill i, är det samma skålar som du funderade på att köpa från caféet som frukostskålar? jättefina!!! Vill ha!!

:-)

p o K

Annelie sa...

Ja hon är tålmodig när jag flätar, endast för att hon tycker det är så kul när jag sputar håret med vatten :)

Ja det är dom skålarna! Jag har nu två syren, två ljusrosa och skall ha två vita tänkte jag... Vi får kika när du kommer ner vännen!!