onsdag 28 juli 2010

En spontan och en som längtar


A är betydligt mer spontan än jag är och igår var vi ute för att KIKA på vagnar men gick ifrån butiken med en order på en Mountain Buggy. Hade A inte varit med hade det inte blivit så men han är betydligt snabbare än jag på att ta beslut. Än en gång är det nu bevisat!

A håller på att träna inför Stockholm halvmarathon som går av stapeln den 11 september och igår skulle han ut och springa en lång runda och ville såklart ha sällskap. Jag cyklade med Lilla My bak på cykeln och hade det riktigt mysigt. Lite avis är jag för jag skulle väldigt gärna ha tränat till Stockholm halvmarathon jag också. Vi cyklar förbi Lilla Mys dagis och jag frågar om hon längtar efter dagis så säger hon: Nej, bara efter lillasyster!

Vi har en som är spontan och en som längtar i vår familj. Jag bara njuter av dessa två!


4 kommentarer:

Ebba sa...

Grattis till nya vagnen! Jippi!


Inte visste jag att A ska springa halvmara :-) Jag erbjuder mig redan att vara hejaklack, vätskekontroll och tidtagare.

Annelie sa...

Tack :) Den kommer bli jättebra. Nu fattas bara delen till storasyster..

Åh vad bra då har jag sällskap! Lone ska springa den och A ville ju inte vara sämre så han anmälde sig för inte alls så länge sen. Vill du springa med? :)

Ebba sa...

Jag är rätt säker på att jag är ledig den helgen redan nu :-)

Jag, springa!!! Det kommer aldrig gå... hur långt är det?! Typ 2 mil?

Skulle vara en utmaning att utmana danskarna :-)

P o K

Annelie sa...

Ja det är väl 2,1, det klarar du lätt ;) Visa vad vi Svenskar går för!!!