lördag 24 juli 2010

Tur och retur


Jag vet inte riktigt var denna graviditet skall sluta med tanke på hur rund jag redan är... Här är iallafall Lilla My, jag och lillasyster i sjunde månaden.

Nu har vi varit tur och retur i Stockholm och haft det så bra. Trots att Lilla Mys dvd gick sönder 15 minuter efter att vi börjat köra så har båda resorna gått otroligt bra och inget gnäll alls. Varit riktigt trevligt, så köra själv med barn vågar jag absolut göra om :)

Vi har bla hunnit med picknik med Sara och ätit jordgubbar i det gröna. Gröna och gröna var kanske att ta i för gräsmattorna liknade mest hö! Dag på stan med Ebba inkl frisörbesök. Firat mormor som fyllde 80år och träffat några av mina kusiner. SÅ kul! Myst hemma hemma mormor och Göran och känt en släng av semester.

Nu är vi hemma igen och Lilla My springer och frågar om vi är hemma :)

2 kommentarer:

sara sa...

Nä grönt var det verkligen inte, haha. Men mysigt var det!

Vad fina ni är, sötnosar! Och din klänning är superfin!

Puss och kram

Annelie sa...

Ja det var jättemysigt och kul att äntligen träffa dig igen! Tack :) Fynd från åhlens! puss o kram