tisdag 27 juli 2010

Förberedelser



Igår började vi prata lite smått om kommande praktiska saker som vi vill ha klara innan lillasyster väljer att göra entré. Barnvagn tillexempel. Vi är ganska säkra på att det blir en Mountain Buggy enkelvagn till henne med ståbräda för storasyster. Sen är vi lite osäkra på om vi behöver en syskonvagn eller inte. Jag känner att jag lätt kan bli låst om vi inte har en. Om Lilla My vill sova middag (vilket hon fortfarande gör) måste jag vara hemma den tiden och kan inte ens ge mig ut på en promenad. Hmm.. det kan ju kännas onödigt när den inte används varje dag men när A är bortrest är det min enda frihet :) Det beslutet tar vi nog när vi ser om behovet finns eller inte. Alltså när lilltjejen kikat ut!


2 kommentarer:

Ebba sa...

Snygga vagnar!!! Jag vill också dra en sån! Kom hit så får jag prova och känna mig som en "mamma" för en kvart iaf :-)


Kan du ringa snart!! jAg vill ju berätta den roliga grejen!!!

p o k

Annelie sa...

Visst är dom fina :) Du får dra den precis så mycket som du vill! Vi kan åka och provköra vagnar när du kommer hit.. ha ha

Snart, snart ringer jag :D puss så länge