tisdag 27 juli 2010

Stormigt för ett litet tag


Denna morgon började med lite småstorm här på jobbet och lite strul med lönerna. Självklart är det inte alls kul att sitta mitt i det och jag HATAR när det händer. När man inte har koll och andra faktorer är inblandade... USCH!

Dessutom ringer Alex och säger att Nordea ringde och har spärrat hans VISAkort för att någon har kopierat det och försökt att handla i Mexico inatt och i USA i morse. Jättetrist att det händer men inget är draget och det känns faktiskt väldigt tryggt att Nordea upptäcker sånt och agerar!

Nu vill jag helst gå och gömma mig ett litet tag!

2 kommentarer:

Ebba sa...

Stormigt värre!! Kan kortet blivit "kapat" i någon Hm-butik i Malmö. Jag läste rubriker för ett par dagar sen om att Hm varit utsatta för skimming eller vad det nu heter.

Läskigt att ngn på helt andra sidan jordklotet försökt "ta" pengar från er..

P o K

Annelie sa...

Alex har inte handlat på något HM i Malmö på länge :) Men däremot vet vi ett tillfälle som en bankomat var väldigt konstig på Kreta. Det har dessutom dragits två gånger då, kanske är det där?!