torsdag 9 december 2010

eBBe Kids

Julklappsshoppingen är i full fart (nja kanske inte, men jag har iallafall börjat) och igår sprang jag på ett nytt klädesmärke för små pojkar. eBBe Kids. Enkel men riktigt snygg stil och jag föll pladask. Eftersom jag bara har tjejer så tycker jag det är jättekul att kika på killkläder ibland och dessa föll mig verkligen i smaken. Lite roligt var det när jag sen går in på deras hemsida och ser att dom är stationerade i Limhamn, precis bredvid oss! Jag tycker inte riktigt kläderna kommer till sin fulla rätt på hemsidan utan dom såg snyggare och fräschare ut i verkligheten. Så ni som har små killar, löp och köp! Eller iallafall kolla in :)



2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul! Jag ska spana in hemsidan. Snart ses vi! Kram på er alla. Roligt med bilden på Nelia, Minna och dockan i babygymmet - haha så ser det ut hos oss. /Cattan

Annelie sa...

Ja kolla in den, jättefina kläder! Ja tänk att ni har så många barn! ha ha jag tycker det ser helt galet ut :) Ses på torsdag! kram så länge