lördag 11 december 2010

Något blått


Med halvapriset på denna kamera hade vi inte riktigt möjlighet att stå och välja färg så vi fick en blå. Kanske inte mitt förstahandsval men den är ganska fin ändå. Med alla tjejer och allt rosa som är här hemma just nu så bryter denna ganska fint :)

Igår åkte jag till Entre i Malmö för att handla julklappar. Vill känna att jag är klar och sen bara kunna ta det lugnt och njuta när vi kommer till Stockholm. Det enda jag kom hem med var två påsar te. Idag åkte hela familjen in till stan för att göra ett nytt försök med julklappsjakten. Denna gången åkte vi därifrån med näsdroppar till Minna och ett lucialine till Lilla My. Inga julklappar!

Jag hade läst att Expert i Burlöv hade 40% pga utförsäljning idag. Jag visste att om jag nämnde det för A så ville han åka dit. Han är nämligen sugen på en ny tv, så vi åkte förbi en sväng. Det blev köa i en halvtimme ute, och lika länge inne. Ingen tv kom vi hem med med en ny liten kamera för nästan halva priset. Det blev en Casio EX - FS10. Jag har aldrig haft en Casio förut så det ska bli kul att testa ett nytt märke.

2 kommentarer:

Marta sa...

vilken snygg kamera, färgen var snygg tycker jag. vi har bara haft casiokameror och är mkt nöjda. mkt enkla och smidiga att använda. :)

Annelie sa...

Vad kul att höra att ni gillat Casio! Vi glömde köpa minneskort så jag har inte kunnat testa den ännu. Men idag skall vi göra premiär :)