torsdag 2 december 2010

Mysiga dagar


Finaste paketet på länge.

Idag har jag och Minna varit och fikat med söta Gudrun. Minna fick ett underbart sött paket som kom från NoaNoa och inslagningen var så fin så jag ville knappt öppna det. Man blir ju glad bara av synen av ett så gulligt paket! Tack finaste!

Igår hade vi en date med Mimmi och hennes lilla Vincent (som fortfarande ligger i magen och jäser). Hon har så fin mage och trots att jag var så trött på min egen mage för bara en månad sedan så saknar jag den när jag ser Mimmis mage. Hur konstigt är inte det? Kan man verkligen glömma så fort?


Se vilken underbar värmekälla dom har hemma i deras hus. Sån skulle jag väldigt gärna vilja ha också... tänk att få sitta i en fåtölj och amma framför den! Det vore något...


1 kommentar:

t sa...

Hej! :D Jag vill bara tipsa om att du kan vinna 300 kronor i presentkort från sumopix hos mig just nu! Ge bort i julklapp kanske? eller beställa hem till dig själv? :)
Gå in på min blogg och följ anvisningarna för att ha chansen att vinna!:D
LYCKA TILL!
Kramar :)