måndag 19 september 2011

Regnig måndag den 19 september


Dessa söta formar köpte jag i en liten butik i Malmö. Kan ha dom i ugn, micro, och diskmaskin. Blev en av två inflyttningspresenter till Ebbisen och hennes nya lya. Jag köpte såklart ett sett till mig själv också. Om ni kikar här så ser ni att Ebba redan invigt dessa!

Idag är det mörkt utanför fönstrerna och regnet smattrar på fönsterbläcken. Helgen har ju bjudit på helt underbart strålande höstväder såhär i mitten av september och vi har njutit av det till fullo. Så att denna dag är grå och regnig gör faktiskt inte så mycket. A är iväg på en liten jobbgrej och vi tjejer myser här hemma. Just nu sover Minna och jag skall passa på att göra mig ordning i lugn och ro.

2 kommentarer:

Helsemarie sa...

Hvor er de bare fine... Er de dyre? Sådan nogle vil jeg også have:) Tænkte om Gabriel og jeg skulle komme et smut til Malmø på fredag? Børnehaven har lukket pga VM i cykling der blandt andet foregår i Holte:) Er i hjemme?

Annelie sa...

Nej dom var faktiskt inte alls dyra! Båda låg under 100kr så jag tror jag betalade 180kr för båda. Jag kan kolla om jag hittar det till dig i Malmö! Eller om du vill gå dit själv... självklart får ni komma på fredag! Jag skriver in det i kalenderna på en gång!