onsdag 14 september 2011

Tjejmys

Minna har haft kvalitetstid med pappsen de senaste dagarna. Tror endast att det är gott för dom båda eftersom Minna varit med mig nästan hela tiden sedan hon föddes. Det är bra för oss alla tror jag...

Vi är fortfarande i Stockholm och hygger oss. Riktigt mysiga dagar har vi haft och dagarna rusar iväg. Lilla My och jag har fått viktig mor och dotter dagar som jag känner var väldigt länge sen. Hon och jag träffade Cathrin och Filippa och skulle åka till Junibacken. Regnet öste ner och jag var dyngsur när vi väl var framme och då ser vi på skylten på dörren att junibacken var stängt! Inga sura miner utan vi gick till Wasamuseet som ligger bredvid, tog spårvagnen tillbaka till city och tänkte gå in på Kulturhuset för att leka och fika. Det var också stängt! Det blev nästan lite komiskt och vi avslutade dagen med en tjejfika på Waynes.

Igår hade vi också en tjejdag när jag och Lilla My åkte till Ebba för en mysig lunch. Ebba och Lilla My rullade chokladbollar som vi sedan mumsade på. En tur på den nya cykeln hann vi också med.

Mycket, mycket mer har vi hunnit med men alla bilder ligger på mobilen och sladden till datorn ligger hemma i Skåne. Idag skall jag träffa Ebba på stan, utan barn! Jag skall dock åka in lite tidigare för att kika på vinterkläder till barnen innan Ebbisen kommer till stan. Hur svårt kan det vara att hitta bra och fina vänterkläder till tjejerna?!

Inga kommentarer: