torsdag 4 oktober 2012

4 Oktober

 
Idag är det kanelbullarnas dag, och Alex och min 4e bröllopsdag! Vilken fullträff att gifta sig på denna dag, jag både älskar kanelbullar OCH Alex :D
 
Några gånger om året kan jag få ont i handlederna. Nu har jag haft ont i handlederna i snart två veckor och trots att jag ätit en voltarenkur och smörjt med iprensalvan, så blir det bara värre. Värst på natten och morgonen. Inatt har jag vaknat flera gånger av att händerna värkte, knäna värkte och imorse när jag steg upp kunda jag knappt röra armarna. Dessutom har jag sjukt ont i stortån. Helt sjukt! Jag blir arg, irreterad och ledsen på min kropp när den känns som 80, inte som 30 år. Nu ger jag upp och ringde VC i morse trodde jag skulle få tid idag men istället fick jag en tid om 2 veckor! Bra att bita ihop och vänta....
 
Dagen kan bara bli bättre mao. Vi skall fika kanelbulle på jobbet innan hemgång, hinner mysa med min man (och barn) innan det är dags att åka och hämta mamma och Göran på flygplatsen. I helgen blir det familjemys! Jippi!


1 kommentar:

Unknown sa...

Tillykke i søde mennesker. Håber dagen bliver fejret uden småskænderier og irritation:)