fredag 26 oktober 2012

Freeeeedag!


Lilla My hade en överraskning med sig hem från dagis igår. Hon hade vävt en liten matta och gjort en boll. Sånt som jag också gjorde när jag gick på dagis! Åh jag smälter och kan inte förstå att min lilla tjej har suttit på dagis och vävt. ..Hon älskade det!!
Härliga fredag! Jag sitter nu uppkrupen i soffan med raggsockor, kofta och "fryser" medan A ligger bredvid vid i t-shirt och kallingar och tycker det är varmt... hmmm. Det var två trötta tjejer som somnade rygg mot rygg i samma säng, syskonkärlek! Vi njuter att det är fredag!

Jag har inte riktigt smält att Lilla My redan är fem år! Snart måste jag även ta in att Minna är två. En vecka till är hon ett, nästa lördag är det hennes andra födelsedag. Åh mina två tjejer börjar bli så stora



Inga kommentarer: