fredag 26 oktober 2012

Emporia, jag gillart!

Det var inte så mkt inspiration man fick av er.... Jag har kommit på något spännande vi skall baka i helgen. Något jag iallafall aldrig testat!

Éntrén till Emporia är stor maffig och känns väldigt nytt... häftigt!

Igår var jag och kikade i vår stora, fina galleria som öppnat precis där vi bor. Emporia, europas största shoppingcenter. Har hört så många som inte tycker det var något speciellt.... jag är helt tvärtom. Jag tycker det var underbart härligt stort men många roliga butiker utöver de vanliga kedjorna. Jag gillar att det är ett Illum Bolighus, sveriges andra Mac-store öppnar och svergies första Sephora. Dessutom finns min absoluta favoritgodisbutik som ligger inne i Malmö, Gottelisa, där. Spiritstore, Filippa K, Molo Kids, G-star. Hollister, Rizzo, Samsoe & samsoe, Warehouse... ja jag gillade det! Det var nytt, fräscht och modernt och så ligger det 5 minuter från oss. Jag tänker absolut inte klaga utan är glad att det finns så nära! Trots att det var mycket folk igår så blev jag väldigt inspirerad och hittade massa fina ting. Synd att jag inte hade guldbyxorna på mig så jag kunde stoppa handen i fickan.... jag kom faktiskt hem tomhänt!


Inga kommentarer: