måndag 29 oktober 2012

God morgon vintertid!

 
 
Det är måndag morgon, sista måndagen i oktober och kylan har kommit smygandes till Skåne. Natten till igår gick vi över till vintertid och hemma hos oss gick det inte till på det allra smidigaste sättet. Minna vaknade 415 och tyckte inte det skulle bjudas på sovmorgon. Lilla my kom tassandes 515 och då gick jag och väckte A som sov i Minnas säng eftersom Minna tar över vår säng på nätterna. Han skulle ändå upp en timme senare så nu var det min tur att sova. Jag fick sova en timme till och fick mig faktistk en skön morfar, som det så fint heter på danska = tupplur, på eftermiddagen. Så skönt!

Denna måndagsmorgon började också ganska tidigt, tidigare än min väckarklocka ringde, men eftersom det var ljusare på morgonen kändes det betydligt lättare! Tjejerna är hemma med pappa idag som är ledig från jobbet så jag fick många härliga pussar av tjejerna innan jag skulle gå. Denna vecka kunde nästan inte starta bättre!

Inga kommentarer: