måndag 7 januari 2013

God morgon vardag!

Har jag sagt att vår lilla Minna behöver klippa håret?! Vi bara MÅSTE komma boka tid till helgen...
Idag är vi åter tillbaka i vardagen och dess härliga rutiner. Lika skönt som det är med ledighet är det ju att börja jobba och komma in i vardagsrutiner igen. Jag var första arbetsdagen på Poolias kontor. Mitt uppdrag på Skånska Dagbladet avslutade jag, som planerat, innan nyår och nu i väntan på något nytt, hjälper jag till på kontoret. Mycket, mycket hellre det än att sitta hemma! Riktigt mysigt faktiskt...

Jag har kommit gott igång med träning och det är så skönt. Det hjälper ju motivationen att jag har världens bästa träningskompis, Sarah! Idag körde vi ett hårdpass på gymmet och jag är lite darrig i kroppen... kommer sova SÅ gott när jag alldeles strax lägger mig!

Sov gott!

Inga kommentarer: