torsdag 24 januari 2013

Vi sov sammen...

Lilla räkan när vi var i London i sommras. Så gosig och fin. Numera sover hon bra i sin egna säng hela nätterna men inatt tror jag hon drömde och sa bara sova sammen, sova sammen, så det var klart hon fick ligga och snusa bredvid mig inatt. SÅ mysigt att ha barnen i sängen någon gång ibland. Inte alltid, men ibland...
 
Nu har jag pendlat till jobbet (10 mil dit och 10 mil hem) och har redan konstaterat att det inte skulle funka i det långa loppet. I alla fall inte för oss.. tyvärr! Då passar det ju bra att det är ett uppdrag på bestämd tid!
 
Idag kom A hem och jag som inte tränat på flera dagar gav mig genast ut på en rask powerwalk. Bra musik i lurarna fick mig att bli snabbfotat och jag hann gå 7km på strax under timmen. Det gör mig gott! Nu skall jag se om jag kan få med min A in i sovrummet ;) och sova alltså!


Inga kommentarer: