fredag 11 januari 2013

Host host

Det är inte ofta det händer att jag är den som ligger sjuk i vår familj, har hänt någon enstaka gång sedan jag lärde känna Alex, men nu ligger jag här. Visst har jag varit förkyld, haft en släng av magsjuka förra året men bara sådär feber och ont i kroppen och bara ligga som en död fisk. Thats me right now!

Började i onsdags på jobbet så igår trodde jag att fredagen skulle bjuda på lite piggare miner men det kan jag inte påstå att jag känner mig. Känns mer som att det onda i kroppen sprider sig och jag snart får liggsår... mysigt!

Trots ingen ork alls börjar jag känna längtan efter att fota igen. Det brukar ha en liten naturlig paus då det är som allra mörkast på vinter, men nu börjar inspirationen komma igen och jag ta fatt om krameran snart.... så snart jag är frisk så!!

Inga kommentarer: