måndag 21 januari 2013

Jag skall bara...

Jag ser det snöar.... jag ser det snöar! Här ikväll har det snöat och blivit ett nytt fint täcke av snö utanför fönstrerna. Mysigt! Vi åkte ju pulka på snön med en del uppstickande grässtrån igår. Det gick bra det men men behöver kanske fyllas på en liten smula!

Imorgon skall jag på ett uppdrag som ligger 10 mil härifrån, det blir lite pendling i två veckor framöver. Det känns lite spännande och pirrigt såklart men samtidigt spännande. Kommer bli jättebra! Jag är också lite spänd och pirrig att se hur det kännas att gå tidigt och komma hem sent. A är bortrest så de första tre dagarna blir lite längre för familjens tjejer. Det blir nyttigt för oss alla tror jag. Men om jag skall komma pigg och fräsch imorgon är det bäst att gå och sova nu! Men, jag skall bara..... (som Alfons brukar säga)

Inga kommentarer: