måndag 22 september 2008

Fy så hårt!

Jag gick nyss in på Maddes blogg. Det är en otroligt positiv och stark Madde som skriver om sitt liv, drömmar och "den jävla idioten" = cancern. In i det sista var hon positiv och lät aldrig "den jävla idioten" sätta stopp för några drömmar. Man blir extremt berörd när man läser hennes blogg!

Nu har hon stilla somnat in i sitt hem med sina nära och kära.

Gå in på http://www.barncancerfonden.se/ och skänk en slant till insamlingen med namnet "den jävla idioten"

Mina tankar går idag till Madde och hennes nära och kära!

3 kommentarer:

Marta sa...

jättetrist. : ( förhoppningsvis har hon det jättebra nu. : )

finns hennes blogg kvar? jag gillar att läsa gripande bloggar mellan de mer lättsamma.

kram

Annelie sa...

Ja hennes blogg finns kvar. Jag tror jag lyckades göra en länk till hennes blogg om du klickar på hennes namn i inlägget. Kommer man dit då? Jag måste försöka göra länkarna mer synliga :)

Unknown sa...

Usch vad hemskt... Den dumma idioten hatar vi också, har tagit så många liv!!!