söndag 21 september 2008

Hur ska man kunna bestämma sig för en?

Att hitta KLÄNNINGEN är verkligen inte någon lätt match. Jag visste precis vad jag ville ha innan jag gav mig ut i klännings djungeln. Ju fler klänningar jag prövade desto mer förvirrad blev jag. HUR skulle JAG kunna bestämma mig för EN klänning? Jag som i BLAND har svårt att bestämma mig annars också...




















Skulle vi gifta oss på sommaren eller på något varmt ställe skulle jag absolut välja en kort variant. Här är två favoriter som jag tycker är SÅ söta!



2 kommentarer:

Marta sa...

jag tycker de första två var riktigt fina o den fjärde, riktigt snygg rigning fram o bak.

ska bli kul att se din klänning o det är inte långt kvar. ; )

kul att du lägger upp såna här inlägg. i like. : )

kramkram

Annelie sa...

Vad roligt att du tycker det! Den första till höger var den första jag absolut ville ha! Jag har letat och letat men inte hittat den. Den fjärde har jag prövat och ville SÅ gärna ha men den var allt för dyr! Märket är Linnea Raffaelli, jättefina klänningar!

Får jag se vad du tycker om min klänning, det är inte riktigt samma stil men jag tycker såklart den är fin ändå :)