måndag 29 september 2008

Hemma igen

Nu är vi hemma igen. Jag gjorde alla ärenden och inte så mycket mer för Lilla My är SÅ förkyld. Hade det inte varit för att allt som måste göras innan lördag hade vi stannat hemma och bara myst och kryat på henne...

Hon har upptäckt att hon kan klättra upp på pallen alldeles själv. Ibland sitter hon och ropar uppe på pallen för att hon inte kan komma ner. Ibland så fastnar hon på mitten och vet inte riktigt hur hon ska komma vidare. Kul tycker hon iallafall att det är!

2 kommentarer:

Marta sa...

jag ska nog söka ngt inom information/media eller liknande. vet inte riktigt. eller söker ganska brett för att jag tycker det är svårt att hitta jobben ibland.

har pluggat svenska o retorik o vill ha ett ritkigt jobb nu.

vad vill du söka för ngt? pluggade du ngt efter gymnasiet?

kram

Marta sa...

jag går på timme på mitt gamla jobb i butik. ingen höjdare men det ger lite pengar iaf.

jag bor mellan sthlm o uppsala sen ett o ett halvt år tillbaka med min fästman.

när flyttade du till skåne?