onsdag 10 september 2008

Vilken överraskning

I vanliga fall brukar jag och A dela på natten. Antingen går man upp på natten och ger välling och då får man sovmorgon, eller så får man sova hela natten men får gå upp när Lilla My vaknar.

Inatt var A bortrest på jobb så det hela skulle bli mitt. Men mamma fick en glad överraskning av att Lilla My sov HELA natten från klockan 19 igår till klockan 0745 i morse! UTAN att vilja ha välling på natten. Tänk om detta är den nya rutinen? Kommer det bara av sig själv sådär? :-)

Nu är vi två pigga tjejer här hemma som ska utforska världen lite till idag.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Då är hon pigg och utvilad för nya upptäcktsfärder samt att hålla mamma syselsatt hela dagen kan jag tänka mig:)kramizar mormor

Annelie sa...

Ja håller mig sysselsatt gör hon verkligen! Det lär ni märka när ni kommer ner! :) Inte långt kvar nu... puss o kram

Marta sa...

hej hej!

kul att kika in till dig o lilla my.

kom gärna in till mig o läs om du har tid o så. : )

kram / Marta