fredag 5 september 2008

Hjälp jag är utmanad!

Utmanad av Mimmi

1.Vilken mat äter du ofta?
Det där går i perioder! Just nu är jag sugen på bakad potatis med sallad typ hela tiden..

2. När du är på kalas, är du den personen som sitter eller hjälper du till och dukar ut ?
Ungefär 50/50..

3. Var sitter du helst när du bloggar ?
Helst så sitter jag vid köksbordet men det blir oftast i soffan med datorn i knät och Lilla My som slår på tangenterna..

4. Köper du ofta Triss ?
Nej! Vi både vill och borde köpa oftare, annars vinner man ju aldrig.

5. Vilket land eller stad har varit din bästa semester ?
OJ! Alla har semestrar har ju haft sin charm... :)

6. Vilken tv kanal tittar du på mest ?
Ingen aning.. här hemma går fjärrkontrollen varm... A zappar mest hela tiden!

Jag utmanar: vem ska jag utmana? Jag känner ingen annan som bloggar?...

Inga kommentarer: