tisdag 26 april 2011

Vardag igen

Träden blomstrar i härliga Bunkeflo!

Idag var det tillbaks till vardagen igen och det märktes på två sätt. Först och främst att jag för första gången på tre veckor fick gå upp tidigt. Jag var helt enkelt onårbar när jag skulle gå upp klockan sju... jag vet, det är synd om mig som har en sån snäll man som gått upp tidigt varenda dag de senaste veckorna. Det andra är att både A gick till jobbet och det var dags för Lilla My att gå till dagis igen. Kändes plötsligt lite tomt här hemma.

Jag och Minna har haft en lugn och mysig dag ute i solen. Gått långa promenader och gjort små ärenden. När vi hämtat Lilla My på dagis gick vi till lekparken och lekte, picnikade mellanmål och lekte lite till. Vid fyratiden var vi hemma igen. Man börjar nästan vänja sig vid detta fina och härliga väder! Men det gör jag så gärna...

Inga kommentarer: