torsdag 5 juni 2008

Grundlagsdagen

Idag är det grundlagsdagen (danmarks nationaldag) och Nelia har firat det med att klä sig i rött och vitt såklart, enligt pappas önskemål. Hennes klänning kommer från Po.P och jag bara älskar den klänningen. Hon är så fin i den!

Idag var vi bjudna på lunch hos Emelie och Lionel. Det var meningen att vi skulle vara där vid 10-tiden men Lilla My bara sov och sov. Jag ville ju att hon skulle få vakna av sig själv men A och jag pratade om att man inte alltid kan gå efter hennes huvud, så sagt och gjort väckte jag sömntutan och vi gav oss iväg.

Vi var fyra mammor med 4 bäbisar, 3 killar och Lilla My. Emelie hade gjort jättegod brunsch med köttbullar, korv, äggröra och allt vad det innebär. Looooooove it! Mitt i maten börjar det lukta väldigt mycket nr2 och alla luktade på sina bäbisars rumpor. Lilla My satt tyst under bordet, då visste jag att det var hon! :D Hon är ALLTID så tyst när hon har bajjat. När hon har bajjat och vaknar på morgonen så ligger och tyst och filurar i sängen, i vanliga fall när hon vaknar håller hon låda och väcker alla runt omkring...

Tillykke Danmark och tack snälla Emelie för en mysig dag!

Inga kommentarer: