fredag 27 juni 2008

Rara söta Ebba

Idag kom det ett jättegulligt mail från Ebba. Jag blev SÅ glad och vi längtar efter dig med! Dina mail makes my day :)

Senaste dagarna har jag blivit lite småfrälst i Odd Mollys kläder. Jag tycker dom är så fina och suktar efter dom lite varstans. (Dom är ganska dyra men sukta kostar ju inget) Allra finast är väl den här underbara koftan i rosa/marinblått?! Jag har sett den många månger förut men aldrig i den här färgen och jag tycker den är skitsöt! Den är från kollektionen "The Art Of Non Sense"



2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh oj, nehmen.. vad roligt och gulligt av dig att du uppskattade mitt mail så :-) Jag räknar ned dagarna.. Puss o Kram

ps. nu blev jag en verklig Bloggkändis ds.

Anonym sa...

hej hej.. glömde och måste ju tillägga att Odd Mollykofta är gudomlig!! Skulle den dyka upp igen i butik i den färgkombon så är den nästan ett givet köp.. dyr men såååå söt!!! Jag är så svag för ljusrosa i kombo med blått eller brunt, hmm :-)