måndag 23 juni 2008

SATC



Jag och 4 andra mammor såg Sex And The City igår. Filmen var SÅ bra och tårarna sprutade titt som tätt! Jag säger inte mer än att jag varmt rekomenderar den, så säger jag inte för mycket för dom som inte sett den... Efteråt gick vi till Steakhouse på Lille Torg och åt. Eller vi gick inte för hälften av oss hade cyklar så Emelie och jag fick sitta på pakethållaren och fick skjuts! ha ha Kände mig precis som en tonåring igen!

Jag åt Lammytterfile med vitlökssmör, jättegott! Vi drack drinkar, vin och pratade massa skit. Allt detta utan barn! Lyx! Steakhous stängde och vi gick vidare till ett annat ställe... kom inte hem föränn 3 i natt! Usch och fy så trött jag är idag...


Galet roligt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som en superhärlig kväll och natt, då är det okej att vara lite trött dagen efter, eller hur! :) Hoppas att det gjorde dig lite piggare och gladare! Nu dröjer det inte så länge innan vi ses, hääärligt! Puss och kram

Unknown sa...

Sjukt rolig kväll vi hade!!!! Haha, cyklarna....