söndag 29 juni 2008

Tand nr 2

Idag ute på en promenad sitter Lilla My och skrattar och pratar och då ser jag att tand nr 2 är påväg upp! Tanden invigde hon med en portion köttbullar med grönsaker. Köttbullarna i dom portionerna är ganska stora men det gick ju hur bra som helst. (Dom är jättesmå och söta för oss vuxna men stora för att komma in i hennes mun). Såna små saker gör att hon plötsligt känns så stor... min lilla tjej!

Imorgon ska vi hämta Sara på stationen som kommer och besöker oss. Hon ska vara här tills på torsdag och det ska bli så kul att ta igen tiden vi missar nu när jag inte bor i Stockholm längre. Bli lite uppdaterad! Det är första gången hon är här och jag har städat lite idag. Då inser jag att det fortfarande är ganska tomt här hemma... det har stått still på inredningsfronten här ett tag. Men inredningssuget börjar ta fart igen! Innan vi möter upp Sara ska vi gå in på PoP och kolla in deras rea. Jag har letat efter en vindjacka till Lilla My men den är slut i hennes storlek överallt. Hoppas på bättre lycka imorgon!

Jag har världens träningsvärk efter ett pass på friskis igår. Var verkligen skönt att komma dit igen, var ett tag sen. Träningsvärken dök upp redan igår kväll så jag undrar om jag kommer kunna röra mig överhuvudtaget imorgon... återstår att se.

Kram från oss

1 kommentar:

Lisa Engelbert sa...

meen vilken söt dotter du har, så otroligt söt så jag blir glad när jag ser på henne