tisdag 10 juni 2008

Små små söta myggbett

Jag sitter just nu i lobbyn på hotellet och surfar lite samtidigt som vi sitter och tittar på matchen mellan Sverige - Grekland. Än så länge står det 0-0..

Det är ett stort hotell och jag är typ den enda svensken här. ALLA andra är tyskar och allt snack är på tyska här.
Vi bor på ett jättemysigt och fint hotell som ligger precis vid stranden, vi har haft tur och fått en lägenhet med terass mot havet. Utsikten är helt otrolig! Än så länge har vi hittat två poolområden och båda har såna poolkanter som vetter mot havshorisonten, så det ser ut som dom går ihop! Svårt att förklara men titta på bilden här nedan. Lilla My har fått myggbett men på henne är dom så små, så små, nästan söta. Jag har också fått myggbett, men på mig blir det stora blaffor. Alex klarar sig alltid utan..

Det finns ett gym här också och jag har faktiskt varit och tränat. Jag känner mig redan piggare av det :)


Lilla My blev trött av allt resande

Här ser ni ungefär vad jag försökte förklara
Min lilla pärla (och min stora pärla såklart)

3 kommentarer:

Unknown sa...

Ohhh vad det ser mysigt ut... Tänk att jag har bott på Cypern 1½ år... hmmm...Länge sen, börjar bli gammal... Njut av eran underbara Lilla My, det ser verkligen jättemysigt ut på bilderna... Martina hälsar, kram

Anonym sa...

Ser helt underbart ut! Antar att ni har det toppen... Lilla my är så otroligt söt!!! Men det är ju inte så konstigt med tanke på så vackra föräldrar.
Hela familjen hälsar här!
Många pussar och kramar

Annelie sa...

Jesper: jag är imponerad att ni raggade upp varandra på Cypern och att det har hållt sen dess. Bra jobbat där! :)Kommer ni till P och J på Sankt Hans? Kram kram

Linda: vad du är gullig! Blir generad när jag sitter här i lobbyn.. ha ha varma pussar och kramar från oss