lördag 14 juni 2008

Tänka på refrängen..

..det är inget jag vill den här gången men det börjar att närma sig hemresa för vår del.
Vill man någonsin det? Åka hem från semestern menar jag...

Jag är iallafall jättenöjd med den här semestern. Både A och jag åkte hit med inställningen att inte gör ett skit. Bara ligga och lata oss, äta och mysa. Det har vi gjort. Jag har dessutom tagit tillfället i akt och tränat, när A ändå kan ta Lilla My precis när som helst. Både A och jag har tränat varje dag.. förutom en! :) Jag känner mig lite extra duktig när jag tränat på semester.

Jag har hört att det är lite sämre väder hemma i Sverige. Även om jag nu varit i värmen en vecka vill jag har fint väder hemma också.... ska försöka locka med mig solen hem!


Är det inte lite mysigt att det finns apelsinträd precis vid poolen?!


Ett litet kort på hela familjen har vi lyckats få till

1 kommentar:

Anonym sa...

jag kan se tanden.. så sött!