lördag 21 mars 2009

Filmkväll



Lilla My sover, A jobbar och jag har haft filmkväll. Hyrde filmen The girl in the park med Siqourney Weaver, Kate Bosworth och Keri Russell. Den handlar om Julia som en dag är i parken med hennes dotter. När hon, för en sekund, tilltar bort försvinner dottern. Filmen handlar om Julia 15 år senare när hon tillfälligt träffar en tjej som är otroligt lik hennes försvunna dotter......

Filmen var självklart sorglig, jag tänker ju hur det skulle vara om det var Lilla My som försvann, men filmen var också ganska seg och händelselös. Ingen toppenfilm direkt.

Jag är ganska trött så jag ska försöka lägga mig tidigt idag.... God natt och sov så gott!

Hej Då :P

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Då! :-) Haha.. det är vårat egna "gonatt"

Själv har jag sett Robinson ikväll på tv4.. det var roligt att se det igen. Faktiskt rätt så bra.. kan kommma att bli nåt jag kommer fälja slaviskt, som mkt annat.

Nu ska jag också släcka lampan.

Gonatt!

Hej Då!

pUss

Marta sa...

haha, var inte så avis på Ms löplängd igår... kanske på lite mer humana längder. läs mitt senaste inlägg så förstår du varför. ; ) kram