tisdag 31 mars 2009

Pollenprognos

MALMÖ

Aktuellt läge:
Senast uppmättes låga halter alpollen.

Prognos för perioden tis 31 mars - ons 1 april 2009:
Vi väntar måttliga till höga halter av alpollen samt låga till måttliga halter av hasselpollen. Lokalt kan även låga halter av videpollen förekomma.

Jag har börja fått pollenallergi igen! Jag har nästan inte kännt någon allergi alls på två år, antagligen för att jag har varit gravid och ammat och haft något naturligt skydd och hormoner i kroppen. Nu har det alltså börjat komma tillbaka igen och jag har börjat knapra mina älskade Kestinetabletter. Det jag hade glömt bort är hur trött jag blir av dom! Det är ju därför jag har varit näst intill död dom senaste kvällarna. Finns det inga mirakeltabletter som man INTE blir trött av?!

1 kommentar:

Fru Evelina sa...

hej söta! jamen då är jag ju bara några dagar efter dig när du var gravid =)
är det dags för syskon snart nu då =)?

kram!