torsdag 19 mars 2009

Sol!!

I två dagar har jag vaknat av att solen skiner in i sovrummet och även om det är tidigt så gör det inget! Här i Stockholm är det lite kallare än i Skåne och i helgen ska det vara mellan 5-10grader hemma, underbart! Våren närmar sig!

Jag kan inte lägga in några bilder på mammas dator för att jag har inte sladden med mig. Så bilder får jag visa när vi kommit hem.



Igår hade jag och Lilla My en härlig dag med Ebba på Stockholms gator. Undertiden Lilla My sov middag njöt Ebba och jag av en glass i Kungsträdgården. Självklart blev det en av GBs nyheter, Magnum Temptation Caramel & Almonds. Ligger i en lyxig liten förpackning men jag tyckte den var dyr, 23 kr för glassen som dessutom är mindre än den vanliga magnum. Men det var en riktig goding och den kommer det nog bli fler av i sommarvärmen.

Vi ska snart iväg med mormor och klippa Lilla Mys lugg. Efter lunch ska vi till min mormor och morfar och hälsa på. Mormor har tagit ledigt så idag ska vi bara umgås!
Lilla My har förresten lärt sig säga hennes namn! :)

2 kommentarer:

Marta sa...

Ni verkar ha det bra i Sthlm. :) Kul!

Nej, det är inte vårt sovrum. Det är ett vardagsrum som jag hittat på nätet. ;) Hihi...

Kram och hoppas att torsdagen blir bra.

Anonym sa...

hej vännen! ja milton har haft kräsksjukan igen..pust och stön!! men nu är han bättre iaf... vi ses gärna nästa vecka! njut av storstaden!! KRAM