fredag 6 mars 2009

Vill vara lite mer kall i själen ibland



Jag ska snart iväg och jobba och har haft en jättemysig morgon med min underbara Lilla My. Hon är bara världens bästa dotter och jag vet inte vad jag skulle göra utan henne. Är man lite ledsen så behövs bara ett litet leende från henne så glömmer man nästan allt...

Ibland känner jag mig lite bortglömd här nere i Skåne och det gör mig ledsen. Men så försöker jag påminna mig själv att det var mitt beslut att flytta hit ner och sånt ingår. Har några vänner som varit i samma sits och dom känner verkligen igen sig och det är ganska skönt att höra ;)

Ibland önskar jag verkligen att jag inte var en sån känslomänniska! Att jag bara kunde koppla bort mina känslor och inte bry mig om saker men det går inte... åhhh!



Lilla Mys näsa har börjat rinna och hon hostar en del. Alex skulle ha tagit henne till badhuset idag men det får vi nog ta någon annan dag när hon mår lite bättre. Nu ska vi ge oss iväg här.. ha en bra dag!

3 kommentarer:

Anonym sa...

ja det var jättemysigt! vi ses gärna ngn dag... du är ju mer busy woman än mig, så du får ge försalg på när det passar er. kram

Anonym sa...

Hej min vän! Inte vill jag att du ska känna så. Många kramar från mig och Stockholm. Vi saknar dig!! *kraaam*

Marta sa...

vilken fin bild på er! : )

jag har också flyttat från sthlm, visserligen bara runt 6-7 mil och jag känner mig ensam här och lite bortglömd. det är inte lika lätt att träffa vänner och att få dem att komma hit. med min flytt har jag förlorat 2 nära vänner.

så, jag kan verkligen förstå hur du känner dig. var inte så hård mot dig, lättare sagt än gjort va!?! det är jobbigt att behöva visa sig stark och duktig hela tiden för då känner man sig så himla dålig när det inte blir som man tänkt sig.

nu vet jag att det inte går att flytta hur som helst men finns det ngn som helst möjlighet i framtiden att kanske flytta till sthlm, eller närmare sthlm?

kramkram och hoppas att du får se lite solsken idag. : )