söndag 1 mars 2009

1 mars

Idag är det den 1 mars och är inte det ett litet, litet tecken på att det faktiskt snart är vår? Jag hoppas det!!

Idag har vi varit i kyrkan! Det har varit dopängelgudstjänst och alla som blivit döpta i kyrkan får komma tillbaka och hämta ängeln på en familjegudstjänst. Nelia döptes för exakt ett år sedan så det var lite roligt att det var just idag faktiskt. Lilla My blev uppropad först och vi gick och fram tillsammans, hon har blivit så stor sedan dopet! Vi skulle tända ett ljus när vi fått ängeln och när jag tände det blåste Lilla My för fulla hus för mormor har ju lärt henne att blåsa ut ljusen :) Sötis! Hon och jag har haft en urmysig tjejhelg!


Dopet 1 mars 2008 med Lilla Mys gudmor Linda. Jag, A och gudfar Henrik fick sitta på stolar på sidan, så skönt!


Prästen lyfte upp henne såhär och det tyckte hon var jättekul och började skratta. Fjärilar i magen kanske?

Nu är pappa hemma och tjejhelgen är slut.. Lilla My sover och vi sitter i soffan och äter jordgubbar. Årets första jordgubbar, inte svenska men lika (nästa) för det!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej på er!
Tänk vad tiden går fort!!! 1år sen... Hon har vuxit och blivit en så sööööt tjej! Saknar er så OTROLIGT mkt!!! Kom snart hem!!!
Puss och Kram Linda

PS: När jag ser bilden på mig så kräks jag nästan!!! Fy vad tjock jag var!!! Och FUL!!! Du får gärna sätta in en finare bild...:-) DS.