lördag 18 april 2009

18 april


Jag och världens bästa A (iallafall för mig) på vår stora dag

Idag är en dag att fira!

Idag är det min mammas, Lilla Mys mormors, födelsedag! Hipp Hipp Hurra för världens bästa mamma!

Idag är det Peter och Johannas stora dag, klockan 1530 blir dom man och hustru och vi kommer självklart att vara där och fira deras dag! Alex är Peters stola bestman! Jag kommer ha med mig kameran i högsta hugg...

Alex bror och Lilla Mys kusiner kommer hit och ska vara barnvagt. Det var först planerat att hon skulle vara hemma hos dom men nu kommer dom hit istället och det är ju jättebra!

Nu är det hög tid för mig att sätta lite fart här! Njut denna härliga dag, för det ska vi göra!

1 kommentar:

Marta sa...

oj, här händer det grejer. :) blir det kyrkbröllop?

jo, men vet du... jag tvättar inte fönstrena som man gjorde förr i tiden. jag köper fönsterservetter, ajax har bla bra servetter (som ser ut som en förpackning våtservetter till barn). så tar du en och det räcker till ungf två fönster. det blir rent och snyggt och fram för allt, det är väldigt enkelt!

spring och köp och rengör dina fönster... då är det roligt!

kramkram