torsdag 2 april 2009

God morgon

Det är verkligen en god morgon här. Solen strålar utnaför och jag känner i kroppen att jag var och tränade igår, dessutom har Lilla My och jag haft det mysigt vid frukostbordet. Idag ska Lilla My till dagis och jag ska jobba!

När vi var i Stockholm sist så fick Lilla My lite pengar av min farmor och farfar så igår när jag var på Ilva köpte jag ett bort och 2 pallar till hennes rum. Jättefint set och det börjar sakta med säkert likna ett barnrum i hennes rum. Jag monterade alla delas alldeles själv och Ilvas instruktionspapper var katastrofala. Tacka vet jag Ikeas instruktioner, mycket lättare! Skruvarna är inte direkt dom bästa för jag råkade skruva isär en skruv, hur nu det går till?! Känns ju tryggt...






Skruven jag råkade skruva isär. Andra halvan sitter i bordet...

Färdigt!
Jag kom också hem med en sittpuff som jag fann till halva priset och dessutom har ett tvättbart överdrag. Väldigt praktiskt! Nu kan hon klättra och kladda hur mycket hon vill på sin alldeles egna puff.


Liten läskigt att klättra så högt!

1 kommentar:

Marta sa...

va fina möbler du fick hem! :)