fredag 10 april 2009

Igår träffade jag och Lilla My min mormor i Farsta Centrum. Vi följde med mormor till apoteket och åt lite gott på Mc Donalds. Lilla My klämde i sig en halv hamburgare innan hon fick nys hon pommes, då var det bara det som gällde!

Hink och spade i högsta hugg så kan leken börja

På eftermiddagen gick vi till lekparken med Lilla Mys mormor och tillslut kom Sara och höll oss sällskap. Lekplatsen var inte så intressant utan Lilla My sprang upp och ned för en backe mestadels av tiden. Det tyckte hon var roligast...


Tittut!

Sara och jag gick hem och lagade Lax med pestotäcke. Det blev verkligen underbart gott och jag tänker laga det till A någon gång, även om han inte är så förtjust i fisk, jag tror att han kommer gilla det iallafall!
Nu skiner solen och Lilla My ska gå till parken med mormor medan jag ska ut och springa!

Inga kommentarer: