torsdag 16 april 2009

God morgon!

Denna morgon började redan vid 6-tiden för att klockan 800 ska Lilla My vara på BVC för 18månaders kontroll och vaccin. Efter det är det dagisdags och klockan 1000 ska jag vara hos frisören. Klockan 1100 börjar jag jobba. Tiden är maxad innan jag börjar jobba men det är härligt att få ut så mycket av möjligt av dagen!

Min man har blivit med motorcykel. Efter mycket tjat och trånande på motorcyklar har han ny fått sig en egen. "Den kan jag ta till jobbet så har du bilen" var argumentet och nu har han en egen. Han är glad som en 5åring på julafton och ser ut som en tonåring som köpt moppe i sina nya outfit :) Ja ja, bara han är glad!

Igår var jag och Martina runt och retade efter en klänning till henne för på lördag ska vi på bröllop. Peter och Johanna i Danmark gifter sig och vi ska gå barnfria dit, jag längtar! Ska bli underbart kul att gå på bröllop utan att tänka på en liten som ligger och sover i rummet bredvid, eller att man ska upp klockan 6 dagen efter. Det slipper vi nu för Alex bror och Nelias kusiner kommer hit och sover och passar Nelia. Jag har min klänning klar men Martina fann ingen...

Vi gick en sväng på Ilva och dom har fått in underbara kuddar! Lite dyra och opraktiska (man kunde bara kemtvätta dom) så med barn i huset är det ju inte så bra. Här är några av färgklickarna från Ilva.





Inga kommentarer: